Post by olnongeipsychin on Mar 6, 2022 14:06:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Township ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Township IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset penger hack ▞▞▞
▞▞▞ Township 2022 version ▞▞▞
Appen krasjer hele tiden i begynnelsen av spillet. Det lar meg ikke komme forbi du kvalifiserer for ekstra mynter eller penger. Vær så snill å fikse det, jeg liker virkelig å spille dette spillet. Jeg spiller det hver dag.
Jeg måtte begynne på nytt på det nye nettbrettet mitt fordi jeg ikke er på sosiale medier. Det var greit. Det er gøy å sette opp byen annerledes. Noen ganger kan jeg fortsatt spille på det gamle nettbrettet mitt, slik at jeg kan følge med på samarbeidet mitt. Jeg kan imidlertid ikke spille dette spillet på det nye nettbrettet mitt, fordi det fortsetter å sparke meg ut når jeg får en belønning. Dette er frustrerende! Skulle ønske jeg visste hvordan jeg fikser dette.😔
Dette spillet er superbra. Jeg har spilt dette spillet i mer enn et år nå, og synes det er kjempebra. Men siden de siste 2 ukene har spillet mitt krasjet hver gang jeg åpner regetta-menyen. Og nå fra 2-3 dager kan jeg ikke spille spillet da det krasjer så snart jeg åpner det. Jeg vil be utviklerne om å se nærmere på dette.🙂
Bra spill, menn stjeler mye tid.
Minispill er for vanskelige og får deg til å bruke penger for å fortsette eller miste fremgang.
Det er et bra spill, og jeg liker å spille det, men hver gang jeg trykker på noen elementer i spillet forteller det meg at "elementer i spillet fortsatt lastes". Så jeg lukker appen og åpner den igjen, men det samme skjer. Nå kan jeg ikke bruke noen elementer i spillet. Andre deler av spillet har imidlertid ingen problemer.
Det tar ALTFOR lang tid før noe er ferdig. Vet ikke hvor lenge jeg gidder å spille dette.
kjempe dårlig. ikke som reklamen i det GELE tatt
Jeg vet ikke hvilke problemer som kom i dette spillet, fordi det lukkes automatisk, og når jeg åpner det igjen, er alt arbeidet mitt jeg har gjort tapt, og jeg må gjøre det igjen,,,det er så irriterende,,,og når jeg starter regatta det Krasjer og jeg kan ikke spille dette spillet,,,,snille fiks dette problemet,,,det er derfor jeg gir 2 stjerner
For 2 år siden lastet jeg ned spillet utelukkende for å få kreditt i et annet spill. Dette spillet ble raskt en besettelse. Jeg elsket de forskjellige nivåene, konkurransene og premiene. Nå føles det som om alle programvareingeniørene og produktteamet sluttet. Det er de samme 2 kampene med noen ukers mellomrom og jeg har ikke sett noen variasjon i konkurransespillene siden i fjor!! Vi får stadig den samme gumdrop, berg-og-dal-bane og puslespillene hver måned?? Hvis du ikke skal oppdatere spillet, oppdater premiene.To byutvidelser har blitt lovet i nesten ett år, har ikke skjedd, selv om de er nevnt i hver nyhetsoppdatering. Utviklere ser ut til å være mer interessert i Golden Ticket Events annenhver uke. Når du har nådd et visst nivå i spillet (ganske mye etter nivå 100) er det ingenting nytt for deg å gjøre. Du kan ikke engang utvide jordbruksland. Ganske skuffende.
Jeg tåler ikke når jeg må slette spillet og installere det på nytt, det går gjennom hvert eneste trinn!!!!!!!!!!!!!!!!!! før du kan logge på kontoen din. Jeg trenger ikke å bli forklart hvordan jeg gjør nivå 1 2 3 4 5. det er nok å aldri spille spillet igjen!
Dette spillet er så vanedannende og morsomt! Har spilt så lenge nå. Gjør meg ikke lei fordi det er alltid så mye for deg å gjøre. Fortsett med det gode arbeidet, Playrix!
Pengerydningsutviklere. Jeg har spilt dette spillet i 6 år, og det pleide å være morsomt og med mulige minispill. Men samme ol samme ol spill, og de svir med deg mens du spiller. Ikke noe moro lenger. 🤬😤😡
Holder på å lukke eller kutte av mens jeg spiller. Jeg kan ikke spille i mer enn 5 minutter. Så snart jeg oppdaterte appen begynte det å gi problemer. Virkelig skuffet da jeg likte dette spillet. Jeg kan ikke klikke på funksjonene den vil kutte av. Jeg kan ikke spille dette spillet lenger selv om jeg avinstallerer og installerer samme problem på nytt. Dette er det verste!!!
Synes spillet er kuult men irriterende at enkelte ting tar så lang tid. Men det er vel fordi at det vil at jeg skal bruke penger....
Etter oppdateringer krasjer ofte. Det tar 4 uker å fikse en feil. Hvis township trenger meg, spiller jeg Wonkas verden av godteri.
Jeg likte å spille dette i lang tid frem til den nyeste begivenheten. Nå er det mange problemer med feil og konstant krasj. Støtte er ubrukelig siden det tar dager å komme tilbake til deg, og de tilbyr ikke nyttig informasjon eller fikser noe. Ikke engang for å fortelle deg løgner om å legge problemet frem for teamet eller tilby noen kompensasjon for tapt tid til betalende kunder, så kjøper pass opp. Dette spillet er ikke lenger morsomt med uønskede minispill som er for vanskelige til å være morsomme og for kostbare.
Total svindel. De kansellerte kontantsplashen umiddelbart, og de brukte bare den berømte unnskyldningen: "tekniske problemer".
Jeg kunne ikke lenger besøke vennene mine siden Township ikke har oppdatert appen sin i Play Store
Hvorfor er det fortsatt julepynt på bygningene. Vi blir belastet med en arm og et ben for eiendom og dekorasjoner. De bør henge med i tiden.Jeg begynte å spille dette spillet for over 5 år siden, og fordi jeg sluttet å spille i 8 måneder på grunn av tapet av søsteren min (på grunn av Covid), fikk de meg til å begynne på nytt. Alle de ekte pengene og tiden jeg investerte i byen min. Jeg sendte en e-post til dem. Ingen svarte meg. Jeg er virkelig knust. 😭
Kanskje du kan ta tilbake noen av de andre minispillene som det med flyet eller noe. Det begynner å bli litt foreldet med de samme spillene om og om igjen. Jeg har spilt i to år nå og savner variasjonen
Dyrehager er for dyre og materialene er for mye. Ingen av utviklerne har lest dette og endret noe. Og 2 stjerner for det fine spillet og grafikken.
sluttet å jobbe av en eller annen grunn. får en melding om at jeg har lite diskminne. så det er ikke plass til å laste ned i spilldata. men jeg fikk 450gb gratis. hvis ikke det er nok, så begynner jeg å lure på hva som ville være.
Pleide å være gøy... Nå er alt blitt for vanskelig med for dårlige belønninger! Så eneste grunnen til at jeg holder ut er på grunn av min fantastiske coop.....
Jeg liker dette spillet. Jeg skulle ønske det ikke var så vanskelig å legge til innhegningene til dyrehagen. Det tar evigheter å få nok materialer til å fullføre en, og det føles som en måte å prøve å få oss til å bruke penger. Jeg har blitt frustrert og lei av å prøve å utvide det. Og kan du gjøre det vanskeligere å få verktøyene til å fullføre bygninger. Du må bruke de tingene du trenger for å kjøpe verktøyene. Så frustrerende! Skulle også elske å kunne bruke mynter til materialer.
bruker for lang tid på å lage tingen. Å derfor blir du lei. litt gøy i starten men etter vært bare dritt.
Worms 3 Arcade noez
Jeg elsker dette spillet!Den siste tiden har jeg vært skuffet over de store begivenhetene. For å låse opp nye premier må du spille minispillet. Hvis jeg ønsket å spille minispillene, ville jeg bare spilt spillet som de er basert på. Jeg spiller township fordi jeg vil spille township. De originale professoreksperimentene var måten for utviklerne å gjøre det og ikke være så avhengig av minispillene. Bortsett fra det er dette et fantastisk familiespill.
koster for mye penger for xtra ting, så det trekker bort 1 stjerne, ellers kult spill , avslappende, anbefalt
Dette spillet pleide å være morsomt, men det er bare ikke verdt det lenger. Når du nådde nivå 100, er det veldig kjedelig, og siden den siste oppdateringen krasjer med jevne mellomrom og får deg til å miste tc og alt må gjøres om, minispillene er alltid de samme kjedelige spillene, og premiene er ikke verdt tiden brukt.
Veldig morsomt spill
jeg liker det
Veldig gøy. Eneste minus er at noen ting må man vente overdrevent lenge.
Township Įprastos temos sohi
Samme problemer som de fleste andre langsiktige spillere. Den underliggende begrunnelsen er nå "bruk dollar", ikke "nyt et godt spill". Ingenting igjen å bygge i byen, dyrehageinnhegninger krever absurde mengder verktøy for å bygge i hovedsak uterom. Samme gamle, samme gamle ting å gjøre og se. Gjør seg klar til å slutte etter 3 år. Så trist
Jeg liker dette spillet veldig godt, det har vanligvis ingen annonser, så det er ganske morsomt.
Verden beste spill🇳🇴💲😀
Jeg har endret min 5-stjerners anmeldelse til 1 stjerne.I likhet med alle andre som har spilt dette spillet i over 5 år. Det har blitt et hule for tyver. De forventer nå at alle som spiller gratis betaler dem penger for hvert fingertrykk, sveip eller går uten en stor del av tjenesten. Hver måned nå må du betale for å spille. De som ikke betaler holdes tilbake fra å gå videre i et mini-sidespill. Sidekampene deres var spennende og en velkomst da de startet. Nå presser de dem kontinuerlig. Gi NO$$$
Jeg likte dette spillet for et par år siden, og byttet ut telefonen min. Bestemte meg for å installere spillet på nytt og spilte det i 3 dager. Da jeg valgte å lagre spillet ved å linke til Facebook, fant jeg den opprinnelige lagringen min som var omtrent 20 nivåer høyere enn de nye dataene mine på telefonen min. Jeg ønsket logisk nok å bruke det for å spare uker med tid. Spillet utestengt meg for å være mistenksom timer senere da jeg sov. Seriøst, jeg liker spillet. Men jeg må bekymre meg for om gjenoppretting av mine gamle data kommer til å svikte spillserveren din.
Min erfaring er den samme som de fleste nåværende anmeldelser. Jeg er lei av de månedlige utfordringene som er hektet på de kjedelige samme 3 minispillene. Jeg savner flyet mest, og til og med fisket fra WAY back. Frustrert også over vanskelighetsgraden til minispillene. Disse to tingene gjør spillingen kjedelig. Spillet mitt ser ut til å feile ved siste oppdatering, og "ny belønning opptjent" fortsetter å blinke og vanskelig å lukke. Jeg har 23 000 000 mynter. Ingenting å bruke på. Skulle ønske jeg kunne bytte for tcash.
Ikke bry deg med dette spillet. Det tar veldig lang tid å gå videre til neste nivå etter et visst punkt. Jeg har spilt i to år, og jeg er bare på 74. Det tar også for lang tid å oppgradere låven eller bygge noe. Det tok meg tre måneder å få nok forsyninger til én bygning. Ikke alle av oss har råd til å bruke penger på spill.
Moro, spesielt i begynnelsen. For vanskelig å holde følge etter en stund uten å bruke RL-penger.
Jeg liker Township, men det blir DYRT når du prøver å utvide. Imidlertid er det morsomt å administrere og vanedannende. Jeg har ikke funnet et lignende spill. Ingen irriterende annonser er et stort pluss med dette spillet. Minispillene suger imidlertid høyt. De er for vanskelige og du må betale for å vinne.
Supermoro trenger bare å ikke jukse deg eller få deg til å bruke tcash for å nå dine mål. De får deg nå til å spille minispill. Ikke kult. Fortsatt moro thougb.
Pleide å elske det! Jeg er ikke fan av arrangementene lenger hvor du i utgangspunktet kun kan tjene poeng/billetter hvis du spiller minispillene. De vil bare ha pengene dine fordi disse spillene er laget for at du skal mislykkes og bruke penger for å fortsette. Jeg pleide å bli så spent på en ny begivenhet. Familien min og jeg spøkte med hvor mange kremer eller siruper vi måtte bruke eller hvor mange dyr vi måtte mate. Utfordringene var morsomme! Ikke nå lenger. Du vil få poeng for å sende gaver til vennene dine og mye mer.
Jeg elsker dette spillet. Imidlertid er minispillene hyppigere og må alltid betale for å motta ekstra belønninger. Ønsker en god oppdatering og forskjellige spill å spille. Akkurat nå kan jeg ikke spille det fortsetter å starte meg opp. Jeg må avinstallere og deretter installere og håper det fungerer. Vennligst ha en bedre oppdatering.
Jeg pleide å elske å spille spillene, spesielt gåtene som går over en måned av gangen. Men nå tror jeg det gradvis ble verre og nesten en ulempe for å få deg til å bruke penger. Gåtene er vanskeligere å komme videre, og den beste måten er å bruke penger. Den gyldne billetten er en spøk du får mye bedre premier hvis du betaler en latterlig sum penger.Hvis ikke er du kanskje heldig som får 1 dynamittstang til gruven. Beklager, men det ødela hele opplevelsen min og føler at det ble gradvis verre
Township Įprastos temos vkw
Det er et flott spill for å lage din egen by, og du kan få venner og chatte med dem også. Noen ganger er det litt vanskelig fordi du må hjelpe menneskene og mate dyrene og mye mer. Hver dag kan vi samle inn penger og morsomme spill.
Township Įprastos temos vkw
Veldig bh-app😄
Dette er det beste spillet å komme hjem fra skolen og prøve å slappe av, og så blir det enda morsommere å være en fullblodsbonde. :3