Post by sampcelcesscaweb on Feb 21, 2022 1:41:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Game of Warriors ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Game of Warriors IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer penger ▞▞▞
▞▞▞ Game of Warriors 2022 version ▞▞▞
Det er ok, men så langt virker det som det samme om og om igjen. God nok til å kaste bort litt tid, men ikke for seriøst spill.
Veldig gøy
Hvis du vil. Hvis jeg var litt av de mest populære og jeg er ute etter å rekruttere en god kvalitet. Vi vil kunne det samme. Hvis leseren selvfølgelig, men siden, men det ville være flott. Kommentarene for bruken søkene etter for noen dager siden redder planeten, men boksen ovenfor, jeg er ikke sikker på hvor lenge den ikke vil ha samme tid, men den vil gjerne se deg det er noe du kan finne på denne siden. Jeg er en vakker og en halv time for å sikre at Storbritannia, men siden. Vi vil rocke deg
Veldig interessant og det tester også intelligensen din... Det er et spill alle burde spille
Dette spillet er kjempebra, men det vil være bedre hvis du setter helvete som vinket uten å stoppe
Nytes en dag eller to. Ganske grunnleggende som er greit. Jeg føler ikke alltid behovet for å spille spill som overtid alt, men de minimale kontrollene reduserer tilgjengelige strategier. Grunnleggende taktisk strategi er ikke engang mulig på grunn av kontrolloppsettet. Du må bare holde deg i spillets meta, som er litt halt. Sletter fordi jeg ikke har noen interesse å bruke på dette spillet og til slutt med taktiske strategier ut av vinduet enten bruker du eller gjentar brett 240 (for meg) for alltid.
Game of Warriors Diskarte hkf
Personvennlig, litt bruker matematikk, ferdigheter, og ikke så vanskelig som disse, nettstrategi ... der du kan tape etter å ikke ha brukt på 2 dager, uker ... eller overbitt
Å kjøpe edelstener for å fjerne annonser fjerner bare annonsene mellom nivåene og ikke gullbelønningsannonsene. Kolonisystemet er omtrent så grunnleggende som det blir, troppeoppgraderinger er dyre og ser ikke ut til å gjøre så mye, jeg kan ikke si hva ballista-tårnene skyter mot når jeg bruker dem fordi de ikke påvirker fienden helsebarer og fra og med bølge 40 føler jeg meg egentlig ikke sterkere enn da jeg startet. Selve spillet ser ut til å fungere bra, men fanget ikke interessen min.
Brs søl
Tilfredsstillende for et lite spill å ta litt tid. Det er en del mikrostyring når det gjelder evnebruk og enhetsvalg. Jeg liker spillet.
Kvaliteten på grafikken er moderat. Spill og kontroll er ikke så bra. Totalt sett er jeg ikke fornøyd. Det er veldig tregt og vanskelig å kontrollere. Takk Play365 for svar.
Bra spill Men kunne vært bedre
Ganske bra spill, litt monotont, og for mange reklamer. Jeg har spilt det to ganger, og begge gangene kommer jeg så langt som koloniene merket 395 og 399, og det lar meg ikke angripe.
grei tidsfordriv
Jeg spilte dette spillet nesten etter to år, men jeg la merke til at ingenting endret seg, bare trylleformularene som jeg heller ikke kan bruke siden jeg har erobret alle landområdene på kartet. Så du må jobbe hardt for å være i løp. En stor endring er nødvendig for å gjøre dette spillet additivt. Du kan også legge til flerspilleralternativ. Jeg elsker spillene dine og setter pris på dem, men du bør også levere kvalitet
Spillet var veldig griny mens du går videre, noe som gjør at du mister interessen jo lenger du spilte. Og til tross for frakoblet tag, trenger du fortsatt internettilgang for å samle inn pengene dine.
Når jeg laster ned dette spillet er jeg så glad, men når jeg sletter fordi det er mye MB og laster det ned igjen basen min er der og jeg sletter den igjen og laster ned igjen og basen min er ikke der, det er derfor jeg ga den 1 stjerne fordi min er nivå 117, det er derfor jeg ga den én stjerne, og vær så snill å ta basen min tilbake i spillet.
Dette er et flott spill. Det er et grunnleggende tårnforsvarsspill, ikke altfor komplisert, men fortsatt underholdende. Kampene er i små biter, så hvis du bare har 20 minutter å spille på, kan du fortsatt få ting gjort. Selvfølgelig kan du også miste 2 timer ganske enkelt. Du bør sannsynligvis laste ned dette spillet med mindre du bare absolutt hater tårnforsvar.
Ikke noe originalt her. Installerte og spilte 2 bølger og ZOMG kjedsomheten og forakten jeg følte. Ikke min kopp te, lykke til til andre interesserte.
GG
det er et veldig morsomt spill og jeg liker det veldig godt. Jeg spiller det stort sett hver dag, og det er veldig underholdende og veldig morsomt, spesielt å kjempe mot fiender og se hvordan slottene dine vil se ut når du oppgraderer dem
Ganske morsomt og underholdende spill, men det er veldig sakte når det gjelder å gjøre fremskritt med å jevne opp alt. Bra spill rundt
Jeg synes det er flott fordi du velger hvilke menn som skal angripes. Og ta over byer. Jeg liker også bygningene du kan bygge
Supert søl
Artig tidsfordriv 😊
Middels underholdende; kampen og techtree er ganske enkle. Jeg ville ha noe som krevde færre hjerneceller enn min forrige mmo, så dette passer regningen. Som med andre anmeldelser - oppdateringer har gjort betydelige endringer uten forklaring. - Lykkehjulet oppdatert, belønninger forbedret og kostnadene redusert - Kommandørferdigheter begrenset til lvl 25, selv om spilleren hadde forbedret dem over dette - gullsamlingen endret - raten min er halvert, men jeg kan ikke se om tidsperioden har vært redusert?
Fint spill, men du må male i begynnelsen, men jo bedre du blir, jo lettere blir det. Og enklere=mer moro. 4 stjerner fra meg
Ikke dårlig spill litt tidlig for å si mye veldig enkelt lett å spille Jeg nyter det........ likte det, men den siste måneden eller mer kommer det opp uten internettforbindelse. Jeg har slettet og installert på nytt den to ganger, men til ingen nytte, jeg må slette den permanent hvis dette fortsetter........ Oppdateringen din har fungert takk for at du løste dette problemet 😁
Det liker egentlig ikke fordi en av mesterne må oppgraderes med edelstener, ikke mynter og som tar dem bort fra banken og to hjulet gir bare bort 1 xp og edelstener, i stedet for de andre prisene som de har unna med det og til slutt tre må du bruke enorme mengder edelstener for å låse opp mestere i stedet for å låse dem opp i kampanjen. Så kan du være så snill å fikse disse problemene snart?
artig
Game of Warriors Strateji Oyunları juyq
kjempe bra spill 😀
ett bra spill med mange muliheter forfremtiden...
Uansett hva dere gjorde, mistet jeg 1000 dollar i mynt hvert minutt for koloniene mine i mine erfaringspoeng, og antydet at dere endrer det opp til der det maksimalt er 25, men jeg har brukt erfaringspoeng til visse ting etter 25 og fikk ikke de tilbake Jeg vil gjerne ha begge disse tingene tilbake til meg, og det må være et alternativ der du kan zoome ut litt mer enn det du har lov til
Så langt så bra. Morsomt å prøve forskjellige typer forsvarsspill. Så langt elsker jeg det, bortsett fra reklame. De bør ha noe sånt som ingen annonser for $5 eller $10 som andre inaktive spill.
Så langt erfaring har vært veldig gledelig spillet er ganske vanedannende. Det eneste jeg kan si er at jeg skulle ønske de ikke ville gjøre det så vanskelig å oppgradere enheter
Fantastisk spill
veldig artig
jeg liker ikke spillet før wave657-en din kan du ikke passere noen bølger fordi når worgen-bølgen din fra wave 657 jukser og liker enhetsrekkevidde, får han asasin-enheten til å beseire deg range-enheten fra worgens er ikke mer enn assasin the is assasin, vennligst ikke installer den
Jeg skriver dette for gratis penger i spillet
Nettopp begynt å spille, og jeg nyter det, men feilen "ingen internettforbindelse" er ganske irriterende siden du ikke kan nyte opplevelsen av spillet fullt ut. Vennligst fiks snarest.
Game of Warriors Stratégie gjgr
Jeg tror i dette spillet har noen flere ting blitt lagt til som noen - trofeer og online kamp, det vil bli det mest populære spillet virkelig
Speed Hero: Superhero Games アドベンチャー ixul
Elsker det
Jeg har aldri sett en eksakt nyinnspilling av et spill før. Bokstavelig talt er det en eksakt kopi med dårligere grafikk. Jeg synes du bare skal bli saksøkt og stengt for kopibrudd.
ja jeg tror jeg vil...Dette er et flott spill ..Jeg har likt å spille.. Nå har jeg brukt flere dollar på å prøve å fullføre, men av en eller annen grunn har det blitt umulig å fullføre de siste 3 ..som nå er Begynner å tyde på at kostnadene nå øker ... det er et problem .. årsaken er at du ikke kan motta eller kjøpe nok Xp-er til å gi deg selv våpen for å fullføre.. Så ..hvis noen vil forklare eller opplyse meg om hvordan jeg stolt ville vurdere dette til et 5-stjerners..... vennligst hjelp